3:17 PG

(9) Comments

Ohh!! Sibuknye aku...

Din

Saya terlalu sibuk sehinggakan nk update blog ni pun tak ade mase... bnyk sgt test, test, test, assignment, assignment, project, project, present, present... mentang2la nk dekat final ni, bnyk plak keje nk kene submit sblom study week start.. dah name student, nk wat cammane kan..

utk post kali ini saya akan kongsikan screenshot desktop laptop saya ini. post ini sebb saya ditag oleh duez-san yg show-off dgn clean desktop die tuh...

ini dia.. tadaaaaa....

ye. beginilah desktop ku yg "bersih".. huhu... dulu pernah bersihkan tinggal 1, 2 file je.. tp xlame lepas tuh kejap je dah penuh balik.... lgpun file2 kat desktop tuh penting n selalu diguna... so, bile nk gune je, terus cari kat desktop. takperlu nk cari kat folder-folder dlm my computer...

background blakang siap ade kalender lg tu utk alert klau saya lupe ade task2 nk kene submit... so, kat desktopla tuhla saya wat to-do-list saya!

ok. kite tgok lagi desktop blogger2 lain cammane :

9 Responses to "Ohh!! Sibuknye aku..."
anwar said :
Ahad, 06 April, 2008
Clean? hehe...memang clean sesangat...berat lak tu memacam penuh kat desktop...berapa lama lah time loading startup tu...
kodin said :
Ahad, 06 April, 2008
xberat pun.. sbb kebykkan file kat desktop tu file notepad.. size pun ciput je 1kb - 10kn jee.. hehe.. :P kejap je die loading.. yg buat loading lmbt, YM ni.. lembb btol die start
ahib0205 said :
Jumaat, 11 April, 2008
walaweh.... maaf kodin... aku betul2 busy teramat la ssgt. ni free pun aku usha blog member aku dulu iaitu blog ko la weh. anyway nanti aku update blog ek n jawab task yg ko bgtu. hahaha.. dulu aku punya pun semak n samun mcm ko :P

P/s: kodin, nk shedulu yg ko pakai tu
kodin said :
Ahad, 13 April, 2008
hehe.. xpe2... take ur time... bleh tgok kat sini
http://www.friendster.com/photos/7144704/0/534470436
ahib0205 said :
Ahad, 13 April, 2008
ok kodin, aku dh update blog. sudah sekian lama. nasib baik ko tag aku. tu pasal aku update. muahahaha..
catzer said :
Rabu, 16 April, 2008
pergh..sungguh "kemas" desktop ko
ahib0205 said :
Sabtu, 19 April, 2008
kodin sibuk stdy seh... takpa kodin.. go go... =)
kodin said :
Isnin, 21 April, 2008
tula.. sibok sgt2... dah stat final, sume keje online di offlinekan.. huhuhu.. sesape yg ada exam, GOODLUCK n ALL THE BEST :D

blog nih akan diupdate selepas 12hb 5... tuh hari last paper tuh :p
ahib0205 said :
Khamis, 01 Mei, 2008
halo kodin... my prend.. how are u there? hehe... aku abis exame 6 hb mei ni.... semua online memang abis offline jugak :P

Catat Ulasan

nak komen, komen elok2 skit ek...