5:19 PG

(2) Comments

YM Beta Baru

kpd sesiapa yg mengunakan Yahoo Messenger versi lama, saya galakkan / paksa (hihihi..) tukar gune ym versi baru nye... apa yg menarik versi beta baru ini, saya letak screenshot :

1) video dlm chatbox. (hanya letakkan url youtube, dan akan kluar player video. korang tgok video tuh same2 dgn kwn korang dgn ym saje)



2) gambar dlm chatbox (gmbr yg telah siap di transfer boleh terus preview dlm tuh jugak)



3) Theme ym yg boleh berubah dgn corak (ada 6 theme)



4) User menu yg userfriendly (selain display avatar, terdpt juga menu utk user tersebut)



ada bnyk lg function yg menarik dgn YM baru ini.. tp bg saya ini yg terbaik yg buatkan saya makin suke dgn ym ni... saya akan update lg post ini nnti. Sekian..
2 Responses to "YM Beta Baru"
ammar said :
Isnin, 04 Februari, 2008
nmpk cm best tp tmbh la skit cara nk gn ym beta ni. kn dload lain ke atau jez upgrade?
kodin said :
Rabu, 06 Februari, 2008
cik ammar bleh dptkan ia free disini

http://beta.messenger.yahoo.com/

Catat Ulasan

nak komen, komen elok2 skit ek...