4:05 PG

(0) Comments

kenape pendek? bukan panjang!

Din

,

huhuhuh... ape punya tajuk daaa... ok. setelah saya membuat beberapa kajian dan sedikit jalan2 disekitar internet ni... saya berpendapat bhw memadai dgn display antara 3 hingga 5 post di front page blog anda.. sbbnya, kite nk visitor tersebut pegi lihat2 di sidebar plak..

1st skali bile visitor masuk blog korang, die akan baca post2 yg terdpt kat situ... die takkan tgok terus iklan2, link2 yg ade kat sidebar korang tuhh.. so, pastikan post korang yg didisplay dlm lingkungan 3 hingga 5 post. mcm blog saya ni saya hanya display 3 post sahaja.

biarkan visitor kite mencari link2 ke post yg lain.. dah semestinya link2 post lain terletak disidebar, dan secara tak langsung visitor akan juga tgok link2 lain/iklan di sekitar link2 post anda tuh..

ok. tuh saje sedikit pandangan dr saya..
0 Responses to "kenape pendek? bukan panjang!"

Catat Ulasan

nak komen, komen elok2 skit ek...