7:12 PG

(3) Comments

2007 anda mcmane? 2008?

ok. tinggal 1 hari lg untuk kite menuju ke tahun 2008. azam 2007 anda mcmane? tercapai tak? saya punya ntah tercapai ntah tak.. hahaha.. sebb mase tgh berazam utk 2007 tuh azam kat kepala otak jee... so, tak igt dah...

utk 2008 kali ini lebih teratur, saya baru je lepas menulis azam 2008 saya kat buku nota comel saya nih... ini senang saya bwk mane2 dan tgok supaya saya tak lari dr focus. ok. saya recap balik pencapaian 2007 saya :

- Shah Alam Portal berjaya dihasilkan, dan kini meningkat 100 + visitor sehari.. (utk 2008, memantapkan lg isi kandungan nya)

- dpt duit dr google adsense sebnyk rm300+ skali saje.( thanks to bro syed ikhwan)

- dapat manage study dan ebiz skali, dimana result saya amat memuaskan sbb masa saya bhg 2.
ini cara saya bhgi masa : sini lah..

- menjadi tukang masak yg cemerlang.. smpi tgn melecur.. hahahah...


utk tahun 2008, blog ini akan ditutup.. saya akan gunakan domain saya sendiri nnti, seperti www.kodinpower.com (xde pun) hahaha...
3 Responses to "2007 anda mcmane? 2008?"
Admin said :
Rabu, 02 Januari, 2008
hi kodin... :)
thanks being my prend... so ko pastikan ko SERIUS la beb wat internet marketing nih! hohohoho.. Ada pulak leh main2.. wakakak..

anyway, i know u can go far because u have technical knowledge! YEah.. use all to make u happy dude...

P/s: A'a dh leh online walaupun agak lembap kat U aku ni. Kodin yg macho :D
kodin said :
Rabu, 02 Januari, 2008
hahaha... tahun 2008 nih serius dah aku.. mcm2 projek akan muncul nnti.. ko bile lg? jom gerak same..
Admin said :
Jumaat, 04 Januari, 2008
hm.. ko tu memang berlambak projek :) gerak same? jom2 :)

P/s: hm.. kalo ada peluang utk aku jgn lupa yek..

Catat Ulasan

nak komen, komen elok2 skit ek...