4:04 PG

(0) Comments

suwey.... sway..suwei...

Din

post kali ni dibuat di umah member, sbb dah 3 4 hari umah xde internet. modem rosakk!!! huhuhuhuhuhu... sedih btol. modem rosak disebabkan oleh line streamyx itu sendiri... mmg panas btol aku. sblom nih main ok je... nak wat keje online pun ok, tgh sedap2 wat keje, tibe2 keluar satu page tmbill online, menunjukkan bill statment apek mane ntah... so, aku rase pelik xtau nape bleh jadi camtuh. nih aku atachkan gmbr screenshot bill apek tu....


klau ade sesape yg kenal org nih, bgtau la ek. Name Tay Lee Lee dgn username streamyx die lhunique@streamyx. nak tau gak cammane bill die nih boleh tibe2 kluar mase aku tgh surfing, or klau ade sesape yg penah terjadi mcm nih gak bgtau ek.... baru je lepas print bill apek nih, nak kasi kat TM service center. tanye nape!!!!

klau korang nak tau, selepas je bende nih jadi, contection jd lambat dan mula tak stabil. aku rasa router or modem yg buat hal, sbb panas lame tak tutup. so bgla rehat jap... lepas on balik, still conntection tak stabil, kejap ade kejap putus. tension sgt, terus tutup! esok nye nak gune, modem terus menunjukkan lampu DSL tidak menyala langsung. hanya lampu power and pc saje. lampu DSL n data tak menyala. klau jd camnih, modem mmg rosak (org technician TM bgtau ek) so, menambahkan lagi kepanasan pada diriku nih... kerje online terpaksa ditangguh, tak dpt nak buat utk 3 4 hari nih.. tuh yg blog nih lame dah tak update. sorry ek. nih pun kat umah member, update mane yg patut, setlekan mane yg sempat, tu pun ade yg tak abis lg. adduhhh....

kesimpulan yg saya dpt buat, hehhe.. kene ade backup klau ade pape terjadi, tak boleh nak harap sgt streamyx nih.. kene cari alternatif lain.. so, ape yg saya nmpk kat sini, maybe kene cari tempat HotSpot nak on9 (tp kene beli prepaid plak), takpun kene cari kedai/tempat yg ade free wifi connection, ataupun lg satu cara, beli wifi broadband maxis.... hhmmm... bende backup ni mesti ada klau anda buat kerje on9 nih (ebiz)...
0 Responses to "suwey.... sway..suwei..."

Catat Ulasan

nak komen, komen elok2 skit ek...