2:38 PG

(0) Comments

Magazine Tahun 1970

Din

,

Pada jam 8 mlm sblom post nih dibuat, saya g mkn kfc kat Giant Seksyen 13 Shah Alam. Lepas mkn singgah kedai buku murah kat tepi2 McD dlm Giant. Sedang mencari buku2 yg best utk dibeli, ternmpk satu buku ni, iaitu magazine NATIONAL GEOGRAPHIC. Mag mcm TIME cam tuh.. tp yg bestnye, buku tu dipublish pada tahun 1970. hohoho.. lame gile buku tuh, tp still lg ada smp skg.. skg nih tahun 2007, beza 37 tahun.

Saya pun tak idup lg time tu.. Tgok volume buku tuh dah ke-138, no 5. rupenye ade lame lg.. tp tak jumpe plak. jumpe yg tahun 1970 tuh je.. Lagi satu yg best, dlm buku tuh ade artikel psl Computer Revolution. cerite psl dunia komputer yg baru bertapak dimuka bumi nih, kenela dgn bidang saya. heheh... nak tau brp harga buku tuh, hanyalah RM10. haaa... buku yg berumur 37 tahun tuh, harga hanya RM10. mungkin sbb xde value sgt kot buku National Geographic nih, tuh yg jual murah.. maybe lepas saya simpan dlm 20 tahun lg, mahal lah tuh.. bleh jd RM1juta ke.. hahahahahah....

cari punye cari, jumpe lg satu, komik tahun 1977. komik CONAN THE BARBARIAN. dulu best gile cite kartun die kt t.v.. takkan lepas cite kartun Conan Barbarian nih... komik nih kluaran MARVEL, bulan NOVEMBER 1977. komik nih mmg ade sentimental value, sbb dah koyak skit, n reput2 dah kertas die.. dan saya beli dgn harga cume RM2.. yaa btol.. RM2 sahaja.. harap2 lepas nih adelah cite btol2, movie psl CONAN nih.. nnti product2 CONAN yg dulu akan naik value die, sbb ramai org nak buat koleksi.

kite boleh amik contoh cite spiderman, komik2 dulu die mmg skg harga tinggi, lg2 komik yg episod 1 atau 2.. pastu cite Initial D. kereta toyata AE86 jd rebutan kembali, ramai org cari... tp tak ramai org cari toyata corolla LE saya. hahahah.. skg nih cite Transformers. Lagila meletop-letop.. hehehe..

tgok gmbr buku yg saya snap:

STARWARS


CONAN THE BARBARIAN NOV1977 episod ke80


NATIONAL GEOGRAPHIC 1970 VOL 138 NO5



buku lain2 yg ada dijual



buku yg ade jual lg, komik gempak, hype, sume komik malaysiala, majalah wanita, remaja, sume jenis majalah utk remaja, mastika, anjung, buku komputer, PC Mag, CHIP, novel2, haaa.. buku Rich Dad Poor Dad pun ade, harga RM15 je.. dulu saya beli rm46, mahal gile. tp mmg cukup berbaloi klau beli dan bace. mmg saya rekemen utk sume org bace buku tu.. dan bermcm2 buku lg ade.. tp bnyk kepda majalah la.. majalah utk wanita bnyk.. harga dlm lingkungan rm1 ke 30 rase nye.. murahn je.. harga lelong.. tempat seblah MCD GIANT SEK11 SHAH ALAM.
0 Responses to "Magazine Tahun 1970"

Catat Ulasan

nak komen, komen elok2 skit ek...